Doradca personalny w średnich i dużych firmach

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa wzrastają potrzeby, którym właściciel musi wyjść na przeciw. Są to nowe inwestycje, pozwalające utrzymywać na rynku pozycję lidera, nowe usługi lub nowe produkty, dzięki którym łatwiej przyciągnąć nowych klientów lub pozyskać zainteresowanie tych, którzy kiedyś już zetknęli się z firmą, są to również wymogi kadrowe. 

Im więcej pracy, tym więcej potrzeba pracowników. Skąd ich brać i jak mieć pewność, że ktoś, kogo się zatrudni, będzie dobrym pracownikiem? Pewności nigdy mieć nie można, ale są rozwiązania, które zmniejszają ryzyko pomyłki. Takim rozwiązaniem jest zatrudnienie doradcy personalnego.

People Looking Choosing at Colleagues Photo

Odpowiada on za dobór pracowników, prowadzenie rekrutacji i wszystkie sprawy związane z zasobami ludzkimi w firmie (czyli human resources). W dużych i średnich firmach doradca personalny jest o wiele bardziej potrzebny niż w małych, bowiem nie sposób, by kierownik czy właściciel przeprowadzał rozmowę kwalifikacyjną z każdym, kto aplikuje na dane stanowisko. Dlatego właśnie tak często te duże firmy (np zakłady energetyczne, sklepy, kina, producenci) stawiają na współpracę z doradcą personalnym. Dzięki temu o wiele łatwiej i szybciej można znaleźć pracownika na stanowisko w call center dużego zakładu, na przykład przychodni czy telefonii komórkowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *